ඉන්දියාවේ බැටරි, උපාංග සහ වාහන නිෂ්පාදනය පුරා විහිදෙන විද්යුත් වාහන අලෙවිය හරහා ඩොලර් බිලියන 100 ක ආදායම් අවස්ථාවක් තිබෙන බව බයින් සහ සමාගම (Bain & Company) හි නව වාර්තාවක් පෙන්වා දී තිබේ.
2030 වන විට, ඉන්දියාවේ අලෙවි කරන සියලුම යතුරු පැදිවලින් 40-45% ක් සහ සියලුම රෝද හතරේ මගී වාහනවලින් 15-20% ක් විදුලි බලයෙන් ධාවනය වනු ඇති බව එහි දැක්වේ.
පුරෝකථනය කර ඇති ආදායම ලබා ගැනීම මූලික වශයෙන් සාධක පහක් මගින් මෙහෙයවනු ලැබේ.
ප්රාග්ධන පිරිවැය පදනම මත විද්යුත් වාහන වඩාත් මිල තරඟකාරී වෙමින් පැවතීම, ආරෝපණය සහ බැටරි මාරු කිරීම සමඟ විද්යුත් වාහන සඳහා සහාය වීමට යටිතල පහසුකම් වර්ධනය වීම, වෙළඳපොළට යන ද්රව්ය හෝ නිෂ්පාදන ආයෝජන, රජයේ අනුග්රහය සහිත දිරිගැන්වීම් සහ වාහන වෙළඳපොලට වඩාත් සුදුසු වීම සහ විද්යුත් වාහන හිමිකර ගැනීමේ ආර්ථික ප්රතිලාභ පිළිබඳව පාරිභෝගිකයින්ගේ අවබෝධය එම සාධකයි.